2010. augusztus 11., szerda

3.Fejezet

                                                               A Cullen házban.
                                                  
          

                                                         



Szia Bree.-Mondta kedvesen Edward-Gyere beljebb.

A ház egyáltalán nem olyan volt mint amilyennek elképzeltem.Tágas volt,világos,és nagyon otthonos,de elképesztően modern  és megtalálható benne egy csipetnyi luxus is.
Szia.-mosolyogtam rá,és beléptem az ajtón.Amint beértünk a nappaliba,köszöntött mindenki,még Rosalie is próbált jó képet vágni.Bellát nem láttam sehol,gondolom jobbnak látták ha ő most nincs itt,nehogy neki essek.Hiszen egy új szülött teljesen kiszámíthatatlan és fegyelmezetlen.
Helyet kínáltak.És azonnal a tárgyra tértünk.
-Biztosan bízhatunk benned Bree? Úgyértem nem Riley kényszerített arra hogy ide gyere információt szerezni?-kérdezte Carlisle.
-Nem.Önszántamból jöttem el hozzátok,hiszen mikor ideköltöztünk titeket ismertelek meg először,és kedveltem a családotokat,
bár amikor ember voltam még kicsit furának tartottalak titeket,de most már mindent értek.-magyaráztam nekik kedvesen.
-Persze.-mosolygott Esmee.
-Hallottam a gondolataidat,hogy segíteni jössz.Ez terv talán tényleg hatékony lehet.Minden segítséget szívesem fogadunk.-
szólt Edward.
-De van még egy-két dolog amiről nem tudsz.Beavatunk téged is most minden titokba,jó ha ezekről tudsz.
-Rendben.-Bólintottam és figyelni kezdtem.
Szóval,rajtam kívül mindenki az új szülötekkel fog harcolni,én addig Bellával elrejtőzőm.
Igen...-bólogattam,hogy értem.
-És akkor most jön a mitikus része...Ismered a La Push-i fiúkat,akik igen izmos felső testüket sosem takarják el...?!
Igen.-Mondtam.És ha tudtam volna biztos elpirultam volna,hiszen ezek között a fiúk között volt Seth is.
Nos,akármilyen hihetetlenül hangzik,ők vérfarkasok,pontosabban alakváltók.-Leesett az állam.Alakváltók.? Miféle rejtett világ
ez? Hihetetlen.Edward várt néhány percet amíg felfogtam és feldolgoztam amit mondott,aztán folytatta tovább.
-Ők is segíteni fognak nekünk.Így talán legyőzhetjük az új szülötteket.
-Rendben.Értem.Remélem sikerül majd!-Mondtam.Sokáig beszélgettünk még,elrepült az idő,és észbe kaptam:
-Ideje vissza indulnom.
-Menj csak Bree.-mosolygott rám melegen Esme.Vissza mosolyogtam rá,aztán elindultam az ajtó felé,de vissza fordultam:
-Carlisle!-szóltam.
-igen Bree?-nézett vissza rám Carlisle.
-Hogy vannak a szüleim?-Kérdeztem összeszorult "szívvel".
-Kerestetnek a rendőrséggel,nagyon aggódnak.De Edward mondta hogy Te is állatokkal táplálkozol,a harc után,ha Te is úgy
gondolod,csatlakozhatsz a családunkhoz,befogadunk,és ha jobb lesz az önuralmad te is iskolába jársz majd Alice-el és a
többiekkel.Az igazi családodat nem tudjuk pótolni,de talán...-Ajánlotta kedvesen.
-Köszönöm Carlisle,természetesen szívesen csatlakozom.-mosolyogtam.
-Segítünk majd mindenben,igazi Cullent csinálunk belőled Bree.A vásárlással fogjuk kezdeni-Mondta Alice trillázó hangon.Alice Roxy-ra emlékeztetett engem.Nagyon hiányzott a legjobb barátnőm.Vele osztottam meg minden titkom,most is ezt tenném,de nem lehet,és ez nagyon fájt és nyomasztott is.
-Köszönöm-mondtam megint,majd elköszöntem tőlük és vissza indultam Seattl-be.
-Merre voltál ilyen sokáig Bree?-Kérdezte Riley kicsit ingerülten.
-Lazíts már!-Szóltam lazán.-Csak vadászni...Jó messze a Forksi határtól,ahogy mondtad.
-Akkor rendben.Bocs,csak feszült vagyok a holnapi összecsapás miatt.
-Nézz már körül,sokan vagyunk,ők meg csak egy páran.Simán végzünk velük...-ámítottam.Élveztem ezt a színjátszást.Volt hozzá
tehetségem.
-Remélem is.-mondta Riley.Aztán el is tűnt,mert Victoria hívta.Victoria akárhányszor ide jött,elégedetten nézett végig az
újszülötteken.Undorítónak tartom azt a nőt.Utáltam.És ahogy kihasználta Rileyt és hazudott neki a harc okáról is.
Edward elmesélte valójában miért akarja megölni a Culleneket Victoria,azért mert korábban Edward megölte a társát,Jamest.
És most bosszút akar állni,meg akarja ölni Bellát,hogy Edward is érezze milyen ez.
Azt is mondták hogy tudtak a harcról,azelőtt is mielőtt ide jöttem.Alice különleges képességének,a jövőbe látásnak
köszönhetően,és Jasper /aki mi előtt a Cullen családba tartozott új szülött vámpírok kiképzésével foglalkozott./ már elkezdte
edzeni a Cullenek,hogy letudják győzni az újszülötteket.
Csodáltam Cullenékat,és nemsokára én is hozzájuk tartozom majd,és ez a tudat jó érzéssel töltött el.Ám az már
kevésbé, hogy Seth egy vérfarkas,és Edward azt mondta a vérfarkasok és a vámpírok ősi ellenségek,nagyon elkeseredtem hogy
végképp semmi esély rá hogy valaha is együtt legyek Seth-el.Ezek az érzések bújkáltam bennem:A boldogság,a szomorúság,és a
csalódottság.A két utóbbi már teljesen felemésztett volna , ha nem lett volna az első.És ezért hálás voltam a boldogságnak,nagyon hálás.

2 megjegyzés: