2010. december 17., péntek

9.Fejezet

                                                            Apa kicsi lánya felnőtt...

Kiléptek a verandára és Nessie becsukta maguk után az ajtót...
-Nem sétálunk egyet?-Kérdezte Jacob.
-De..-mosolygott Nessie.
Jacob zsebre tette kezét, és elindult az erdő felé,Nessie utána..én pedig addig néztem őket amíg el nem tűntek az erdőben...
-Nessie túl fiatal még ehhez..Várniuk kéne még..Ez nem helyes..-morgolódott Edward.
-Meddig akarod még kalitkában tartani? Hagyd hogy elkezdje élni az életét...-szólt Rosalie.
-De még alig múlt 17 Rose..-jött a válasz..
-17. Edward.17... felnőtt már.. és Jacob-ban igazán megbízhatunk..Te is tudod.-Mondta Bella.
-Hagyd már haver...Nem állhatsz ott és tarthatod a gyertyát mellette örökké..-Kuncogott Emmet..
-Majd jövök...-azzal becsapódott az ajtó..és Edward a garázs felé ment,majd kiállt a Volvo-val és padló gázzal elhajtott.
-Nehéz lehet neki..Felnőtt a kicsi lánya..Ne bántsátok..Majd megemészti..-Mondtam a többieknek Edward védelmére kelve..
-Persze..Csak idő kell..-Mosolygott Bella.
Én pedig visszafordultam az ablakhoz ás láttam ahogyan a családom többi tagja fut a ház felé..Mindenkit sorban,tüzetesen megvizsgáltam:Senkin,semmi változás.
Amint Nickre pillantottam,ugyanaz az érzés fogott el mint amikor először megláttam.:"pillangók röpködtek a hasamban." Elmosolyodtam.Közben ideértek...Nick azonnal megölelt és röpke puszit nyomott a számra.Alice pedig Bella mellé lépett,aki gondterhelten ráncolta a szemöldökét..
-Nem csinál semmi hülyeséget..Csak nyugodtan végig gondolja a dolgokat..Nyugodj meg.-Simította meg Bella hátát.Mindenki tudta hogy Edwardra gondol.
-Kösz Alice.-mosolyodott el halványan Bells.

-Nincs mit.-szólt Alice,aki azóta már az emeleten tett-vett.
-Na és Nessie merre lehet már?-rohant az ablakhoz Bella és az erdőt kezdte figszírozni.
-Abban sajnos nem tudok segíteni..Tudod
?! Farkasokat nem látok..-Forgatta szemeit apró nővérem.
Egy-két perc elteltével már láttuk ahogyan Nessie közeledik...
-Jól fogadta,nem borult ki..-mondta Alice mosolyogva..

Mind tudtuk mire gondol..Tudtuk hogy Jacob azért hívta sétálni hogy bevallja neki mi is a bevésődés.
Nyílt az ajtó.
-Szia Kicsim.-rohant oda Bella.
-Ööö Anyaa.Félvér vagyook.Emlékszeel?-nevetett Nessie.
-Bocsi.-nevetett vele Bella is..és elengedte.
-Igazán elmondhattátok volna..-mosolygott zavartan Ness.
-Figyelj,bocs hogy nem mondtuk el hamarabb,csak úgy gondoltuk korai volna még azzal traktálni hogy a legjobb barátod nem soká a szerelmed lesz,mert ez így van megírva..Úgy gondoltuk jobb lesz ha magadtól jössz rá,vagy ha Jake világosít fel erről..-mondta Bella.
-Semmi baj..Egyébként valahogyan éreztem ezt,gondoltam hogy nem véletlen ez a súlyos kötelék kettőnk közt.Igazából nem ért váratlanul a dolog.-mondta Reness és elgondolkodóan hajába túrt.
-Én akkor most..-mutatott hüvelykujjával az emelet felé.

-Persze.Menj csak.-mosolygott Bella.
-Örülök hogy ez ilyen könnyen ment.-Fújta ki a levegőt.
-Mondtam hogy nem lesz gond.-mondta Carlisle.-Nessie nagyon értelmes lány.-mosolygott.
-Hát akkor én most elmegyek Charliehoz,megígértem neki hogy ma meglátogatom.-mondta Bella.
-Veled mehetnék?-kérdeztem és felálltam Nick öléből.
Mostanában elszoktam menni Bellával Cherliehoz,csípem őt,hasonlít rá Bella.
-Persze.Apa biztos örülni fog neked.Szeret téged,elárulta a múltkor.-mosolygott Bella.
-Majd jövök.-pusziltam meg Nicket és Bellával leléptünk.

4 megjegyzés:

  1. hát igen..
    felnőtt a kicsi nessi ..
    jóó feji lett :D
    kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Fel ám.. xD
    Köszii. (L)
    Majd lesz.. ;) :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett a folytatás :D
    Így tovább :D
    Puszi ♥:D

    VálaszTörlés
  4. Köszike..:D
    Te is igazán rászánhatnád már magad egy új fejire..xD

    Köszönöm.. :D
    Puszillak.♥♥

    VálaszTörlés